Mycket pågång!

Det händer jättemycket i mitt liv just nu. Jag ska försöka fatta mig kort.

Jag fick jobb på Preem för 1 månad sen och det går så jävla bra! Hoppas innerligen att jag får fast jobb, det hade varit perfekt. Jag trivs med mina kollegor och arbetet är givande. Att arbeta med människor är det bästa jag vet.

Nu i höst kommer det hända en hel del. Min familj, jag, douglas och mormor och morfar åker till Turkiet, vilket ska bli så himla skönt då vi inte har haft en riktig sommar här i Sverige. Efter resan kommer jag och Douglas packa ihop våra liv och flytta till Klippan, till vår egen lågenhet. Äntligen ska vi få starta våra liv tillsammans på riktigt, det känns magiskt.

Sååå... nu har jag 104874698713 inrednings grejer i huvudet och jag hoppas att jag inte blir galen av alla idéer. Jag önske-shoppar på Ikea och även en massa dyra butiker. Jag får hålla mig till Ikea.. haha.



Det återstår att se. Självklart kommer jag att lägga upp bilder på vårt hem när vi har kommit i ordning och är klara med allt :) Tillsdess fr ni gärna komma med smarta och snygga inrednings tips!

Kommentarer
Postat av: myrann

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Låter jätteskoj med lägenhet och det :)

2011-09-06 @ 23:25:06
URL: http://myrann.blogg.se/
Postat av: Sara

Hihi, grattis :) Var i Klippan, goding? Kram

2011-09-07 @ 09:41:29
URL: http://akeeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0