Kör hårt!

Hej! Måste säga att det är kul att ni läser min blogg! Jag får fler och fler läsare :)

Jag hoppas ni vill vara med på vår resa med flytt och början på vårt sambo liv! Den 1:e november flyttar vi till Klippan, vi har hittat en trevlig 2:a på 71 kvm. Där ska vi starta ett härligt liv tillsammans, på riktigt. Slippa föräldrar och syskon (menar absolut inget illa, kommer sakna dom med!) Men just att vara ensamma, få ett stort ansvar. Helt enkelt bli vuxna och självständiga. Och allt som hör till..

Jag har börjat packa lite smått. Ska även packa inför resan till Turkiet som vi ska på. Många bollar i luften nu! Men somsagt, har stoppat ner en hel del grejer i lådor och det är bokstavligen katastrof på mitt rum.. Men det hör till ;) Snart ska vi ta Douglas rum och där är ÄNNU mer grejer plus tv, säng, skrivbord, dator m.m. Och sjukt mycket kläder..

Här har ni en bild på mitt rum:



Här är sofforna, omonterade:



Jag kommer att uppdatera er med bilder under packningen och flytten. Sen hur allting ser ut i vårt nya hem när allt är klart. Ha tålamod! Drygt en månad kvar :)

Sköt nu om er! Kram, Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0