Nytt på bloggen.

Fick uppdatera lite här på bloggen. Det blev en ny "profilbild", jag är mycket nöjd med den! Och ny bakgrund!
(äääälskar mitt hår nu när det är långt igen!)

Igår var jag hos Marina, även Mimmi kom dit. Åkte dit vid halv 11 och kom hem vid 5. Jisses! Lång dag. Vi hade riktigt trevligt! Vi drack kaffe och pratade som aldrig förr. Så skönt att bara babbla på om allt och inget! Älskar mina tjejer ♥

Idag blir det också en lugn dag, ska upp till Mimmi en runda idag. Blir att dricka kaffe där med henne och hennes pojkvän Tommy (Tuda). Hoppas det blir lika skoj där. Sen ikväll ska jag och Douglas inte göra så värst mycket. Antingen blir det en skön hemmakväll, eller hitta på något med någa vänner :) Vi får se!

Längtar tills på lördag, då ska jag och Malin visa våra Målar-skills! Vi lär ju märka om väggen har mer färg på sig än oss själva.. Haha! Det ska säkert gå bra. 



Ha en fortsatt bra fredag och en bra helg!
Kram, Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0