Fynd.



Denna väskan fyndade jag på Tradera.

Den kommer hem till mig i slutet av veckan! Behövde en ny liten väska, då jag har 100 stora väskor.. Jag älskar Tradera, där kan man verkligen hitta billiga saker som ändå är i bra kvalitet.

Snart ska jag hem till Mimmi och snacka skit. Efter det ska jag köra till Douglas skola, han ska tömma sitt skåp så jag får ställa upp. Min lilla bil lär bli full! Efter det kör vi hem och avnjuter en lugn eftermiddag/kväll. Jag ska förbereda mig lite inför Presentationsintervjun imorgon, ååååh spännande! Jag är nervös :) Mimmi ska följa med så jag inte yrar bort mig i Helsingborg.. Haha!

Nej nu ska jag titta lite på tv tills det är dags att åka till min bästa vän ♥

Hoppas ni har en bra dag! Kram, Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0