förälskad i väggdekorationer..

Jag har förälskat mig i väggdekorationer. Jag ska ha ett stort fint ordspråk i mitt vardagsrum, när jag flyttar hemifrån. Det värsta är att jag har beslutsångest och får nog ta med hjälp vid köptillfället, så jag inte köper hem 10 olika texter och får för mig att fylla alla väggar.. Hur hade det sett ut? Haha.

Vad tycker ni om texterna? Jag tycker att hemmet blir mer personligt.

 

Jag skaffar nog en liten välkomst text till hallen, något romantiskt till sovrummet och ett fint budskap till vardagsrummet.
Hur som helst, så blir det säkert kanonbra!

Kram, Sandra

Kommentarer
Postat av: Sara

Riktigt bra budskap du hittat :) Jag har tro, hopp & kärlek i min nya tatuering som ska göras, tycker det är riktigt fint. :)

2011-05-26 @ 09:43:26
URL: http://akeeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0