Äntligen Fredag!

Hej alla fina läsare!
Det ser ut att bli fint väder idag!



Häromdagen fick jag mina fina kläder som mamma hade beställt, så nu har jag äntligen en snygg kavaj :) Alla kläder satt perfekt och jag är jättenöjd!

Igår umgicks jag med Mimmi, vi drack kaffe och bytade senaste skvallret. Mycket trevligt :) Efter det var det myskväll med Douglas ♥ Idag ska jag upp till Mimmi igen, vi ska ut och motionera och troligtvis följer Marina också med, hon tar med sig lilla Rex.

I eftermiddag ska jag till väla med Douglas, Jesper och Fabian. Dom ska hitta studentkläder.. Det kan ta sin lilla tid. Haha! Sen satsar jag och D på en filmkväll i soffan, mysigt!

Kram, Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0