Tråkigt väder.. ge mig sommar!

Hej allihopa!

Min morgon blev upp och ner, bak och fram.. Jag planderade igårkväll att sova lite längre idag, till 9 ungefär. Men när Douglas hade pussat mig hejdå och gått ut för att bli hämtad så ringde min mobil, det var Douglas.. Hans arbetskamrat hade inte kommit och hämtat han. Så jag gick snällt upp och klädde på mig sen körde jag honom till Helsingborg. Och fyyy farao vad det regnade, jisses! Jag såg knappt vägen och tur nog körde folk bara i 80 på motorvägen.



Nu har jag suttit vid datan sen jag kom hem igen. Jag ska nog sätta igång en film, för vädret är ju inte speciellt tilltalande.. Hm.. Blir kanske någon mer uppdatering senare idag, det märker vi :)


Lots of love / Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0