Shopping!

Ja, det blev en runda till Väla idag. Tyvärr var klänningen slut.. Så jag fick leta efter annat och jag fyndade! Här kommer bilder på det jag handlade.


Två riktigt långa klänningar, dom är jätte snygga när dom sitter på!

 

Sen är det dags att få tillbaka min egna hårfärg, för tro det eller ej så är jag fruktansvärt trött på att färga håret nu och det är rättså dyrt att hålla på... (och jag vet att alla tänker "hon kommer ändå färga det snart igen"..) NEJ! Det ska jag inte. 

Jag hittade budget hårfärg, slingning framtagen för mörkare hår. Sen får det nog bli ett frisör besök efterhand.

Till det så köpte jag Silver- hårinpackning, risken för gula nyanser finns ju alltid.
Hittade även ett par söta ballerina skor, hihi. Och ett solpuder!

Det var allt och somsagt, jag fyndade, för detta blev endast ca 350kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0