Midsommar.

Idag åkte jag och Douglas med mamma till Väla, där skulle vi hitta en ny bh till mig och det hittade vi rätt fort. Men så var det ju rea överallt, så jag fyndade ett par nya byxor (bilden), ny cardigan/kofta i beige färg och nya örhängen. Sen köpte vi nya armband till Douglas, snygga läder armband!



Efter det åkte vi hem till mormor och morfar för att fira lite midsommar med god mat! Vi hade jättetrevligt :) Men ikväll blir det en lugn hemmakväll för imorgon firar vi midsommar plus min födelsedag hemma hos mig, åh det ska bli så mysigt med alla mina underbara vänner! ♥ Sen på söndag fyller jag år och då ska vi ha kalas, wii.

Nu ska jag göra annat, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0