Tips!

Ni som har koll på alla dessa skönhetsbloggarna vet säkert att vaselin är jättebra att ta på sina ögonfransar när man ska sova. Då mår ögonfransarna jättebra och blir fina!

Men jag äger inget vaselin så jag tog faktiskt Försvarets hudsalva och mina ögonfransar älskade det! Dom blev långa och fina. Detta ska jag fortsätta att göra varje kväll, så kanske dom håller längre ju äldre man blir. Man ska bara akta så att man inte får salva i ögonen, då kan man få en Vagel. Och det är inte roligt, tro mig..

Här är en bild, vsserligen med mascara på. Men dom är betydligt längre nu!


Kommentarer
Postat av: myrann

Helosan på ögonbrynen är också ett bra tips! :)

2011-01-18 @ 21:02:11
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0