Jobba eller läsa vidare?

Jag funderar mycket just nu. Ska jag jobba eller läsa vidare? När jag gick på gymnasiet så sa jag alltid att jag aldrig skulle plugga vidare. Men nu när jag har fått känna på arbetslivet så skulle jag vilja utveckla min utbildning. Det hade varit roligt att utbilda sig till någon speciellt och sedan jobba med det.

Fast den stora frågan är vad?
Vad vill jag jobba med? Jag har många alternativ, men jag kan inte riktigt bestämma mig. Har ni några bra tips? Har ni några egna drömmar, mål om vad ni vill jobba med? Dela gärna med er, så kanske jag hittar rätt.

Jag vill liksom inte jobba med industri i resten av mitt liv.. Ville egentligen inte ens jobba med det över huvudtaget. Men jag måste ha pengar så att jag kan leva.



Bilden lånad av: http://artlover.blogg.se/


Imorgon är det fredag, vilket är väldigt skönt. Först ska jag jobba mellan 14:00-22:00, sen ska jag hem och pussa på min fina pojkvän. Vi ska hyra film och ha en härlig, efterlängtad myskväll! Nästa vecka kommer bli kämpig! Jag ska gå upp kl 05:00 varje morgon och jobba mellan 06:00-14:00! Men det är gott om pengar, det är väl huvudsaken.

Nu ska jag kolla mer på tv, sen krypa till sängs.
Ta hand om er! Kram Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0