Hej alla underbara läsare!

Jag håller på att designa om min blogg, därför har jag ingen header än :) Orkar inte mer ikväll/natt. Så jag fortsätter imorgon. Jag har glömt att hämta min kamera sladd hemma hos mamma och pappa så jag har inga bilder, därav den dåliga bilden på mig. Den är tagen med webcam.. Jag ska se om jag kan fixa en ny bild snarast :)

Har ni haft en bra jul och var nyårs firandet lyckat? För mig har allting varit perfekt! Om 20 dagar har jag och Douglas varit tillsammans i 2 år. Och det ska bli 100 år till! Allting är superbra mellan oss och vi njuter av livet tillsammans.


Gott nytt


2011 kommer bli ett bra år, hoppas jag iallafall! Inom en snar framtid kommer jag att flytta till en egen lägenhet som jag kan kalla för mitt hem. Åh, mysigt! Douglas kommer bli min sambo.. Det är det bästa av allt.

Nu ska jag hoppa i säng, ha en bra natt och sovgott.

Kram Sandra


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, låter helmysigt :) Blir det i Klippan? Jag ska kolla lägenhet snart också + att mn syster kanske ska bli sambo med sin pv så får se om jag tar hennes, har juh fått timanställning inom Kommunen så kommer sitta fint :) Kram

2011-01-03 @ 09:09:48
URL: http://akeeper.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag blev juh klar på Komvux för några veckor sen så sökte timanställning inom hemtjänsten och fick jobbet! Klarade medicinprovet förra veckan så nu låter jag telefonen glöda för pengarna behövs :)



Ja, jag tar en dag i taget och bockar av varje måltid och långpromenad på ett "schema" jag gjort på datorn så man verkligen kan se att det händer något :) Det kommer säkert gå bra för oss båda :D Kram

2011-01-04 @ 08:37:48
URL: http://akeeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0