Hej alla fina läsare!

Då var jobbet slut. Jobbar inte imorgon, för jag är utmattad och har nog fått inflammation i min axel :( Så just nu smörjer jag med sån speciell kräm för muskler och leder. Hoppas att det hjälper! För jag ska försöka städa lite smått på Douglas rum imorgon, annars får han ta det när han kommer hem.

På kvällen ska vi fira hans mamma som fyller 40år, ellerja 25 + ;) Sen på lördag ska vi äta god mat hemma hos min mamma och pappa. Blir även god efterrätt! För mig och Douglas så firar vi 2 år med denna middagen och ett glas vin! Mums!

Nästa vecka är bokad! På måndag ska jag fika med Sarah, jättelängesen jag träffade henne så det ska bli hur mysigt som helst. På tisdag ska jag klippa Ida, vi ska satsa på en ny spännande frisyr! Jag lägger upp bilder såklart. Sen ska jag försöka boka in ett möte med min jobbcoach på onsdag eller torsdag. Annars händer det inte alltför  mycket, jag ska nog sola någon dag också. Skönt!

Säg till om ni vill hitta på något.
Sköt om er, kram Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0