Garh!

Jag är så trött på detta med jobb! Jag har jobbat på ett företag i Åstorp i ca 2 år sammanlagt. Jag har hoppat in när dom har behövt folk. Och nu den 10:e januari började jag jobba igen efter julen och det verkade som att jag skulle få vara där länge. Så jag tackade nej till HH Ferries jobbet och tog det gamla istället.

Men idag fick jag reda på att där inte är mer jobb till mig. Jag fick alltså arbeta 2 veckor sen var det slut, IGEN. Blir så irriterad, dom har hållt på såhär i dessa två åren. Fram och tillbaka! Garh! Så nu tänker jag aldrig mer sätta min fot på det jobbet. Aldrig någonsin i hela mitt liv.. Förstår varför min pappa slutade jobba där och skaffade ett nytt arbete.



Nu ska jag hitta ett extrajobb och sen plugga till hösten. Ska bli skönt!
Jobbar imorgon och på fredag också, sen är det slut.

Kram Sandra

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du hittar ett nytt jobb snart, man känner juh hur paniken kryper på när man inte har några pengar :/

2011-01-20 @ 09:40:21
URL: http://akeeper.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Nej precis. Man blir helt låst utan pengar :( Haha, en på jobbet sa igår att jag måste fylla i vem jag vikar för på min lönelapp men det sa inte lönekontoret någe om så de har jag inte gjort, så nu blir det troligtvis inga pengar denna 25:e :/ Men jag överlever förhoppningsvis! Hehe Kram

2011-01-21 @ 10:15:38
URL: http://akeeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0