Favoriter!



Här är två av mina favoriter.

Det är Försvarets hudsalva! Den är inte som många andra lypsyl. Salvan torkar inte ut läpparna så att man blir beroende. Utan jag tar på salvan på morgonen sen är mina läppar mjuka genom nästan hela dagen, även efter middagen. Innan läggdags så tar jag på ny omgång av salva.

En annan bra sak är att man kan använda det på torra armgågar. Jag använder även det på näsborrarna när dom är torra efter en lång förkylning. Bara en massa plus!






Om jag inte använder Försvarets hudsalva, så tar jag Tass salva! Det är i princip exakt samma salva, fast detta brukar man använda till hundars trampdynor när dom är torra.

Somsagt så är detta nästan samma och därmed finns det bara plus med Tass salvan också!


Tack för mig!
Kram Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0