Ett litet tips till er!

Jag beställde ett armband från ett märke som heter Silverado! Det var ett fantastiskt erbjudande som fortfarande finns kvar på http://www.homeenter.com/online/clubchic/ så gå in här och läs om det fina armbandet!

Man får ett armband och sen är det bara att samla berlocker! Du kan beställa massvis med olika motiv och få ihop ett fullt armband. Idag fick jag två nya berlocker i posten. Är jättenöjd :) Och som tur är att de är äkta silver, slipper bli missfärgat och fult. Här kommer lite bilder på mitt älskade armband.

 

  

Dom två berlockerna till vänster fick jag idag. Blomman längst till vänster är jättefin! Dom andra två fick jag i mitt första paket med själva armbandet. Om ni har läst på hemsidan så kan ni se att jag har valt det "Svarta" armbandet.

En fin assecoar som jag använder väldigt ofta :) (förutom på jobb) 
Jag tycker ni ska kika på hemsidan.

Kram Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0