Hej alla fina läsare!

Helgen har varit superbra och avslappnande. Imorgon är det måndag och dags för nya tag! Jag ska träna imorgon, ser fram emot det! Sen ska jag ta en liten tripp till Väla och köpa en medaljong. Frågan är då, hjärtformat eller ovalt?


Lite dålig bild kanske, men det var den enda jag kunde hitta! Inuti ska jag sätta i två foton, får se vilka jag väljer :) Mamma och pappa kanske? Eller ett på min fina pojkvän? Återstår att se.

Förövrigt så är allting bra med mig och livet flyter på som vanligt, vilket känns skönt.. Men ibland vill man ha lite förändring! Vilket jag nyss haft, mitt hår... Som dom flesta redan läst om. Nej, nu ska jag krypa till sängs. Klockan tickar på och jag hinner knappt med!

Ha det jättebra och ta hand om varandra!
Kram Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0