Bloggtorka..

Nu var det längesen jag bloggade, skärpning! Det har hänt en del sen sist, men inte mycket. Jag har äntligen börjat umgås med Maria igen, och det är jättehärligt. Gammal vänskap rostar aldrig! Sen har jag kommit igång med Viktväktarna ordentligt och det känns skönt. Har snart gått ner 1kg! Låter inte mycket, men det tar sin lilla tid :) Sarah är min förebild, för hon har superfin kropp och det ser hälsosamt ut, det är mitt mål! Jag ska försöka bli trimmad tills det är dags för Turkiet i höst. Wish me luck! :)

Igår var det min och Douglas dag, vi firade 2 år och 1 månad. Tiden flyger iväg! Och nu i mars har vi varit förlovade i 1 år, puh! Jag hinner inte med..

Förövrigt så ska jag hem till Sarah på fredag, jag ska köpa ett armband av henne, Thomas Sabo, fint! Sen ska jag göra ett halsband till henne och hon ska BAKA! Mums, får gotta mig lite :) Sen på lördag blir det mys med min fina pojkvän och på söndag ska jag följa med Maria när hon ska fixa sina naglar.



Det var nog det hela! Somsagt, nu blir det skärpning med bloggen :) Nya tag! Känns som att det år dags för en ny bild på min blogg. Jag har knappast blondt eller långt hår.. Blö. Men men.. Vi hörs! Sköt om er tills senare :)

Kram Sandra


Kommentarer
Postat av: myrann

GILLA!!! :)

2011-02-23 @ 22:13:39
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0