Ny bild, ny start.

Hej!

Ja, som ni ser så har jag en ny bild på mig här på bloggen. Bilden är alldeles ny, tog den idag. Och detta innebär att bloggen kommer startas upp igen idag! Jag ska ge detta ett försök och förhoppningsvis blogga mycket mer.

Jag tänkte ge er en liten uppdatering.

Det ni inte visste om mig är att jag älskar tradera. Jag lyckas alltid hitta små roliga saker! Förra veckan vann jag lite olika auktioner. Och eftersom det varit påskhelg, så får jag alla mina grejer denna veckan och idag fick jag 4 saker.




1. Microringar till min hårförlängning.
2. Hårförlängning, 2 stycken.
3. Rosa pärlörhänge.
(klickbara bilder.)

Mycket nöjd! Som ni ser på min nya bild så har jag hårförlängning i, men det är bara ett set. Så i slutet av veckan fixar jag i resten.

Nej, nu ska jag ut på promenad i det härliga vädret! Helt fantastiskt att det har varit sol i så många dagar nu, hoppas det håller i sig hela våren/sommaren.

Kram, Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0