Hej!

Värmen håller i sig än, vilket jag uppskattar oerhört mycket! Men tydligen skulle det bli lite kyligare nästa vecka, men vi kan ju hoppas på att det är fel.. som det alltid brukar bli! Men den lovade solen var rätt.



Idag är det fredag och det innebär helg. Kvällen kommer att spenderas med Douglas, vi ska hjälpa ett par vänner att flytta. Det kommer ta någon timme, sen efter det drar vi oss hemåt och har en myskväll :) Imorgon blir det nog ännu mer flytt, då vi kanske ska hjälpa till mer. Sen på söndag ska jag klippa Pontus, min bästa kompis lillebror, det kommer nog bli kanon! :) Folk brukar bli nöjda när jag klipper dom, därmed är jag inte helkass ;)

Nej nu ska jag ut och röka, ush ush.. Sen ska jag vänta på att klockan ska gå lite fortare så Douglas kan komma hem och bli överfallen med pussar!

Kram, Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0