Söndag 31:e oktober.

Hej allihopa! Kul att ni läser min blogg :) Är ni nyfikna på något speciellt om mig? Skriv det till mig!
Nu under dagen har jag varit hemma hos mig och skulle skriva ut lite bilder, men färgen var tyvärr slut. Men min snälla pappa beställde hem färg direkt, så i veckan ska jag skriva ut bilder och sätta dom i min fina fotoram som jag köpte igår på Ikea.


Den är i valnötsfärg, så den matchar våra vägghyllor och soffbord. Mycket fint!

Min storebror ringde mig för en timme sen, han passar mormor och morfars hus. Dom är i Stockholm och hälsar på min morbror och mina kusiner. Så min bror bjöd hem oss dit, vi ska spela bingolotto och äta god mat! Jag vet inte om jag uppdaterar mer idag, isåfall återkommer jag imorgon. Hoppas ni får en trevlig söndag! Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0