Onsdag 3:e november.

Hej! Jag har inte haft tid att blogga senaste dagarna. Men nu har jag! Idag tatuerade Douglas sig, han fortsatte på en annan tatuering. Efter det gjorde vi oss i ordning och åkte iväg på kalas, min farfar fyller 70 idag så vi skulle fira honom! Det var jätte trevligt och riktigt god mat, mums! Vi har precis kommit hem och nu kollar vi lite på tv, skönt att ta det lugnt. Blir så resten av kvällen!

Imorgon har vi inget planerat mer än att jag ska till min gamla jobb och fixa lite papper, sen blir det promenad! Om vädret tillåter. Jag ska även börja äta Shakes och soppor som min mamma gör, hon har lyckats att gå ner 2kg på 3 dagar! Så jag ska ge det en chans, för jag har varit väldigt skeptisk till sånt. Men men! Vi får se hur det går :) Så nu ska jag dra ner enormt mycket på godis och onyttigt. Spännande! Jag tänkte även föra lite viktdagbok här, om ni vill följa mitt liv under den perioden! Jag kommer att meddela er när jag börjar :)



Nej, nu har jag inte tid att skriva mer. Ska umgås med Douglas! Sköt om er, kram.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Lycka till :) jag lyckades gå ner 14 kg på 3 månader med hjälp av drycker :)

2010-11-04 @ 08:53:05
URL: http://wectorja.blogg.se/
Postat av: T

Hade jag varit du hade jag struntat i dryckerna och dragit ner på kolhydrater istället. Man mår SÅ mycket bättre av att få äta/tugga än att bara dricka soppor och shakes.

2010-11-04 @ 19:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0