Torsdag 25:e november.

Hej alla glada bloggläsare! Hoppas verkligen att ni har haft en bra dag i detta otrevliga vädret. Jag hatar snö, bokstavligen talat. Jag skulle kunna kräka på snön.. Sommar hade faktiskt inte skadat.

Iallafall. Imorgon ska jag upp till min älskade kusin Emelie, vi ska dricka lite vin och några goda drinkar! Det kommer bli hur trevligt som helst. Douglas ska nämnligen sitta och spela med en kompis och då vill inte jag sitta där och glo. Så jag får roa mig lite med Emelie! Längtar såå.

Just nu sitter jag och kollar på Byggfällan och efter det blir det Lyxfällan, det finns så himla konstiga människor.. Hoppas ni får en varm och go kväll, för det har jag! Ta hand om er, kram!



Slänger in en bild på mig själv i mitt absolut snyggaste linne :)
Det är lila men ser mörkare ut på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0