Tisdag 16:e november.

Eftersom ingen har ett jobb att erbjuda mig så får jag väl skaffa fram pengar på annat sätt. Och jag tänker RENSA min garderob och mitt rum, där finns alltid något att sälja som är oanvänt. Jag måste spara pengar till nästa år, för i Oktober ska min familj, jag, Douglas, Faster och kusiner till Egypten för att fira pappas 50års dag. Och jag ska med! Oavsett vad.. Om jag så måste sälja allt jag äger, buh.

Men somsagt, jag ska göra en rensning imorgon! Kommer lägga upp det mesta på blocket, men jag kan även lägga upp det här ifall någon är sugen. Jag har t.ex redan 3 klänningar till salu. En student klänning, en Nyårsklänning och en sommarklänning. Lägger in mer bilder imorgon, missa inte det! :)

Nu ska jag kolla på DP ♥
Vi hörs mer imorgon, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0