Söndag 14:e november.

Hej! Idag har det varit en lugn och skön dag. Var nyss hemma hos mig och lämnade en present till pappa på Farsdag. En kaffekopp där det står Worlds greatest dad på, han blev jätteglad :)

Vi har precis kommit hem till Douglas igen och påvägen hem satt vi och pratade om min bil, jag ska ju fixa den helt och hållet från grunden. Och mitt under samtalet så hoppar det två rådjur ut framför oss och jag tvärbromsar! Vi var ca 1m ifrån det ena rådjuret.. Ush! Hemskt. Helt ärligt så måste vi ha varsin skyddängel, för vi har alltid tur. (Peppar, peppar ta i trä!)

Men iallafall, jag ska laga rosten på min bil sen ska jag lackera den i matt svart och ha två vita breda stripes längs båda sidorna på bilen. Det kommer bli fint! Jag kommer att lägga upp bilder på projektet här :) Nu ska jag kolla lite på tv och äta jordnötter, mums! Ha det jättebra. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0