Onsdag 17:e november.

Blev en väldigt känslomässig dag för mig idag (onsdag), spenderade kvällen med Douglas, Emelie, Linda och Faster Marie. Det hjälpte jättemycket och ni anar inte hur mycket jag älskar er och uppskattar er. Ni finns där när allt annat skiter sig.

Imorgon ska jag ut och gå med Emelie och Marie. Blir en lång skogspromenad hemma vid mig. Efter det ska jag hem och kolla på film med min underbaring.

På fredag ska jag fixa mina naglar hos Rebecca Koch sen blir det nog ett viktigt samtal under dagen,  efter det blir de en lugn helg som vanligt. Har inga stora planer, vilket är jätteskönt. Veckan därpå har jag massvis att fixa, så går det när planer och mål blir förstörda. Nog om det!

Nu ska jag krya till sängs med Douglas, ha en bra natt och hoppas att alla sover gott. Sköt om er, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0