Onsdag 10:e november.

Hej!

Idag har jag varit hos mormor och morfar en stund, mysigt som vanligt! Åt även lite frukost där. Efter det gick jag hem och kollade lite på tv. När mamma kom hem så beslutade vi oss för att köpa nytt batteri till min bil, fast först fick vi vänta på att pappa skulle komma hem efter sin Italien resa. Han kom hem vid 4 och då kollade vi upp en massa nummer, sen körde jag och mamma iväg och köpte ett nytt! Så nu ska förhoppningsvis bilen fungera som den ska.. Blir trött annars!

Jag har även nya ideér om min bil, ska lackera om den och fixa lite smått. Min pappa ska köpa ny bil, därför får jag göra som jag vill med min (egentligen pappas bil, men inte länge till) :) Jag lägger upp bilder och sånt när det är aktuellt.

Nu ikväll är jag hos Douglas. Jag har nyss färgat mina ögonbryn, blev riktigt bra! Ni lär säkert inte se någon större skillnad, men det är stooor skillnad. För jag har riktigt blonda ögonbryn, dm syns knappt. Plus jag har inget smink, så ni ser hur ljusa mina ögonfransar är, då kan ni tänka er hur ljusa mina ögonbryn var :)




Det var allt för mig idag! Sköt om er :) Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0