Måndag 8:e november.

Hejhallå! Det är måndag och en ny vecka med nya möjligheter!

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen och träffat min handläggare, gick riktigt bra! Så nu ska jag börja söka en sjuhelvetes massa jobb igen.. Min bror fick köra mig pga att min bil startar inte :( Min lilla pärla.. Vi visste inte vad felet var.

Men nu ikväll så hjälpte Mårdan mig, han är mekaniker och kollade en massa och det visade sig att allt var i sin ordning förutom batteriet. Det har blivit urladdat för många gånger, så nu är det helt slut. Blir att köpa ett nytt som tåler kylan bättre, för förra vintern hände det samma sak. Blö, jag blir så trött! Tråkiga pengar att lägga ut hela tiden, men men. Får väl köpa en ny bil snart!

Ikväll ska jag och Douglas kolla på nya Robin Hood. Har ni sett den? Folk säger att den är bra iallafall :) Så ni får ha en fortsatt bra kväll, tjing! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0