Måndag 1:e november.

Godkväll alla läsare! Hur har er måndag varit? Min har varit bra :) Douglas har lov och jag har inget jobb just nu, så v har tagit det lugnt tillsammans hela dagen! Sen fick jag en riktig energi kick och städade hela hans rum, det blev jätte fint :) Det sista som ska göras idag är att byta sängkläder. Om jag ska vara ärlig så är jag helt slutkörd nu! Haha.

 

Just nu sitter jag och kollar på Böda camping, inte så värst intressant program.. Men jag kan hålla med om att det finns en viss charm med att campa! Mina föräldrar var ute med sin husvagn i somras, och det är rättså härligt! Men inte i flera månader.. Ska kolla på Pensionärsjävlar senare ikväll, hoppas att det är roligt. Det verkar iallafall kul på reklamen.

Hur ser er vecka ut? :) Jag ska till arbetsförmedlingen imorgon och fixa en massa. Förhoppningsvis en praktikplats! Sen har jag inte planerat något speciellt för veckan, jag ska bara hjälpa min kusin Emelie att få upp hennes nya säng i hennes lägenhet. Och sen på fredag ska jag och Douglas på erotikparty, det ska bli skoj!

Nej, nu ska jag vara lite social med min fina pojkvän. Vi hörs! Ha det kanonbra, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0