Lördag 27:e november.

Åh vilken härlig fredag jag har haft! Allting började med att jag hämtade Emelie, så körde vi till Åstorp för att hämta Douglas och Fabian. Sen åkte vi hem till Douglas hela gänget, grabbarna började spela data direkt, haha! Och jag gjorde vid mig lite, sen började jag och Emelie dricka lite vin. MUMS! Efter ett tag så tog hon och jag bussen till Klippan, där gick vi till Chaplin och åt gott! Sen traskade vi upp till Emelie och satt där i ett antal timmar. Tillsist när vi var rätt bersuade så bestämde vi oss för att gå hem till Emelies mamma (min faster), så vi gick.. i den jävla kylan! Vi kom fram tillslut och då åt vi ännu mer mat! Sen hämtade pappa mig och det bar hemåt.

 

Och idag har det varit en lugn dag :) Träffade Emelie en stund också. Imorgon ska jag spela Bingolotto med Linda och Rebecca, det ska bli skoj! Hoppas att vi vinner!

Jag hoppas att ni har haft en bra helg hitintills och att er lördagskväll och söndag blir kanon! För nu ska jag kolla film med min älskade pojkvän. Ta hand om er! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0