Julafton, visst är det helt magiskt?

Är det bara jag som förvandlas till ett litet barn vid jul? Jag tycker det är lika magiskt som när man var liten.. Allt pynt, julgranen och alla fina paket som man så gärna vill skaka! Maten är även väldigt god, men jag blir proppmätt på 5 minuter.. Och trots att jag är 20år gammal idag så ser jag framemot julen något fruktansvärt. Sitta där med hela släkten och bara mysa i värmen.. Åh! Jag anser att Julen är den största högtiden för mig, påsk och sånt är inte lika viktigt. För mig är julen helt fantastisk! Plus att dom flesta människorna blir lite gladare runt jul, omedvetet.

Visst, alla gånger är inte julen sådär perfekt som man vill att den ska vara. Men det duger ändå. Jag hoppas iallafall på en bra jul detta året och helt ärligt så känns det rätt i magen. Denna julen kommer bli oförglömlig.

Take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0