Måndag 13:e december.

Snart är denna måndagen slut, vilket är skönt. För då närmar sig helgen!

Direkt efter jobb idag så åkte jag till Malin och färgade hennes hår, det blev jättefint :) Vi snackade även en massa skit! Alltid trevligt. Efter det körde jag hem till Douglas och sitter själv med färg i mitt hår. Sen ska Douglas klippa mitt hår igen, ska ha det liiiite kortare :) Tar en bild på det någon dag i veckan.



Imorgon ska jag träffa min jobbcoach, ska bli trevligt. Hon är så himla go och är väldigt lätt att prata med! Efter det ska jag bara ta det lugnt och förbereda mig för natten och sen jobb igen. På onsdag ska jag nog till Väla med mamma och shoppa julklappar, hittade inte den grejen jag skulle köpa till Douglas. Så nu ska det letas överallt! Ska även köpa tungpiercing till honom :) Dags att byta från läktaven!

Och på torsdag ska jag klippa Malin, glömde saxen idag så vi fick ta det en annan dag. Sen på fredag blir det lite mys/fest hos världens bästa människor, åh! Jag längtar så.

Nej, nu ska jag skölja ur färgen. Vi får hoppas att det blir braa! Ta hand om er :) Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0