Torsdag kväll.

Idag har jag jobbat från 06:00-14:00. Skönt att ha resten av kvällen att slappna av på. Men det blir en tidig kväll, då jag ska upp kl 5 imorgon igen. Sen är det helg! Det ska bli skönt att sova ut litegrann, men på måndag är det upp kl 5 igen för ännu mer jobb. Jag klagar inte :)

Snart är det jul, ååh så mysigt! Har ni köpt alla julklappar? Jag har inte köpt en enda! Men jag ska ut med mamma och min bror på lördag. Då ska jag köpa världens grej till Douglas, han kommer bli så glad :D Förövrigt så blir det inte mycket julhandlande, då jag inte har några pengar = arbetslös..



Jag och Douglas fick nyss lakrits-knäck av hans mamma, supergoda! Känns att det närmar sig jul. Douglas klippte även mig precis. Mina toppar var så himla slitna att han fick snabbt hjälpa mig. Det var akut.. Så nu är mitt hår som nytt igen, tack älskling! Jag är även blond igen :) Ska slinga håret en sista gång i helgen, sen är jag färdig! Mycket fint.

Nu ska jag kolla på Dr Phil, sen hoppa i säng och sova som ett barn. Ta hand om er och ta det lugnt i kylan, varma kramar.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har köpt EN julklapp! Haha, man känner sig rätt smidig med att vänta men sen kommer julafton bara sådär, bom!



Kul att du jobbar lite, känns för jävla tråkigt att inte ha pengar :/ Speciellt nu i dessa tider .. Kram

2010-12-09 @ 19:34:53
URL: http://akeeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0