Hej. Goda nyheter!

Hej! Jag har jobbat hela veckan, så jag har inte haft ork att uppdatera här. Men jag tänkte berätta lite snabbt här :)

Igår träffade jag min jobbcoach för första gången och hon är hur härlig som helst! Första mötet gick ut på att vi skulle lära känna varandra och det gick jättebra. Vid nästa möte så ska vi planera en massa och komma med planer. Vilket säkert kommer bli bra :)

Annars så har det varit en lugn vecka hitintills, det blir även jobb imorgon. Men bara en halv dag! Förövrigt så fick jag goda nyheter idag, men dom tänker jag inte dela med mig av riktigt än. Ni får hålla utskik så återkommer jag med det inom snar framtid.

Nu har jag inte mycket mer att skriva om, så nu ska jag kolla på Lyxfällan. Ha det jättebra och sköt om er, stor kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0