En mysig söndag.

Idag har jag och Douglas varit hos mormor och morfar, där var även mamma och pappa. Det blev glögg, kaffe, snittar och pepparkakor. Magiskt och mysigt! Vi hade en jättetrevlig eftermiddag, en perfekt söndag. Imorgon är det dags för jobb, jag ska upp kl 5 hela veckan.. Uh. Men slutar kl 2 om dagarna och det är jätteskönt!

Just nu sitter jag faktiskt och kollar på Bingolotto, ikväll vill jag vinna.
Och nu är det inte långt kvar till jul, längtar ni också? Det ska bli jättespännande med alla julklapparna. Själv har jag önskat mig några miljoner. Det hade inte suttit fel.. haha! Skämt o sido, jag har önskat mig parfym, digitalkamera och lite sånt smått. Jag får se vad jag får :)

Nej, nu ska jag fortsätta att spela bingolotto, råkade riva sönder min lott.. Men det går lika fint ändå. Sköt nu om er och ha en bra söndagkväll, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0