2011, mål och planer.

2011 kommer bli ett bra år. Hitintills så finns det många fina planer och mål som ska ske under 2011.

Jag kan berätta om några planer och mål här på bloggen.

1. Jag ska nå min ideal vikt, är på gång!
2. Jobb fronten ser ljus ut!
3. Egypten resa i 2 veckor, oktober.

Resan till Egyten kommer blir helt otrolig! Hela min familj ska med, plus min brors tjej. Sen ska min mormor och morfar med och ja.. åh! Det kommer bli en oförglömlig upplevelse.



Mer av det får ni ju helt klart läsa om här på min blogg under 2011.


Ikväll blir det bingolotto med Linda, Rebecca och Cecilia. Ska bli riktigt mysigt! Sen imorgon blir det upp tidigt och då bär det av till Ullared med samma tjejgäng. Nu ska jag kolla lite mer på tv, sen ka iväg till Linda :) Sköt om er nu och håll värmen i detta hemska väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0